To widzę, ale zmyliło mnie że nie widać Pandy na filmiku, mi by się już zapaliła żarówka jakbym tak TIR'a blisko zobaczył, bo z tej stacji to można było i może faktycznie ten kawałek pojechać pod prąd w niewiedzy.
[O2] Szerokość gumy :)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez adiwawbrakuje ci trakcji bo masz za dużo mocy? wątpie.. Jeśli tak to zmień auto żeby mieć napęd na 4 albo chociaż na tył. Nie wiem czy ktoś wkładał takie kapcie rodem z x5 ale możesz iść do samochodu i zmierzyć. Nie widzę problemu
co do Twojego zapytania to IMO 245 będą przycierały na 100% (Do tego musisz mieć felgę ok 8-9" szerokości). No chyba, że jakiś gwint skręcony na maxa (o twardość chodzi).
A po co Ci takie szerokie? 225/40 R18 nie wystarczy?Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
225/40 R18
Dzięki za odpowiedz do tej pory jest własnie guma 225/40 R 18 ale czas na nowe (tylko ten sezon wytrzymały ) chciałbym coś szerszego bo jednak 225 przynajmniej w tylnej osi się gubi strasznie moze 235 chociaz na tył da się wsadzić chociaż wolałbym też w przodzie jak by była taka możliwość
Komentarz
-
-
kuba772, może stabilizatory Eibach wsadź? Gumy masz poliuretanowe? Jak zawias? To są cholernie ważne sprawy, które pozwalają na odzyskanie trakcji przy większych mocach! :wink:Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
kuba772, octaviars-tdi jezdzi na 235/40/18 i nic mu nie obciera ważne co by fela nie miała więcej poniżej et40 bo inaczej będzie problem z przycierkami, wsadz do siebie 235/35/19 to będzie koks :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez piramidakokssuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida
19 i 35 profil to troche przesada na moje drogi, które na codzien użytkuje mam nadzieje, że te 235 wejdzie to już będzie ok
p.s
jeśli chodzi o moc to obecnie 260 km plany na ponad 300 tylko zastanawia mnie czy jest sens w jednym napedzie bo jeśli od 0 - 100 km/ h będzie 5.5 sec to mnie nie za bardzo satysfakcjonuje przy obecnym 6 sec a nie bardzo mogę się dowiedzieć jak to by się przelożylo na takim setupie. Bo jeśli jak napisałem powyżej miało by być to lepiej pojśc w 4 x4 np s3 + chip i jest te 5 sec
Komentarz
-
-
Re: piramida
Zamieszczone przez kuba77219 i 35 profil to troche przesada na moje drogi, które na codzien użytkuje mam nadzieje, że te 235 wejdzie to już będzie ok
p.s
jeśli chodzi o moc to obecnie 260 km plany na ponad 300 tylko zastanawia mnie czy jest sens w jednym napedzie bo jeśli od 0 - 100 km/ h będzie 5.5 sec to mnie nie za bardzo satysfakcjonuje przy obecnym 6 sec a nie bardzo mogę się dowiedzieć jak to by się przelożylo na takim setupie. Bo jeśli jak napisałem powyżej miało by być to lepiej pojśc w 4 x4 np s3 + chip i jest te 5 sec
Może się kiedyś w Krakowie ustawimy?
[ Dodano: Sob 13 Sie, 11 23:42 ]
kuba772, ustaw sie ze żwirkiem, on ma 300 konnego leona, zobaczysz jak to chodzi, z rolki od około 140-190 pod lekką górkę szedłem z nim równo :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez mirek_p11Zamieszczone przez piramidakokskliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adiwawNie wiem czy ktoś wkładał takie kapcie rodem z x5Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Imho spasuja... w skodzie mialem 225 i dystanse 20mm na strone i nie obcieralo, wiec jak opona urosnie o 20mm (10 na strone) a nie masz dystansow to powinno byc okej.Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
225 na ET wiekszym o 5 niż seryjna 17 obcierają z tyłu przy dużym obciążeniu na polskich asfaltowych falach Dunaju.
Jak zejdziesz do 5.5 lub mniej octą z manualem na drogowej oponie to z chęcią zapłacę Ci za szkolenie z zakresu startowania FWD.
6sek do 100km/h w FWD to bariera fizycznie trudna do przekroczenia przy normalnej skrzyni i braku procedury startu.
Komentarz
-
Komentarz